Одеський Національний Морський Університет

УДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ ЗГОРЯННЯ ПАЛИВА ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА ПРИ ЗАСТОСУВАННІ ЇЇ В ЦИФРОВОМУ ДВІЙНИКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мінчев, Д.С.
dc.contributor.author Варбанець, Р.А.
dc.contributor.author Залож, В.І.
dc.contributor.author Агєєв, М.С.
dc.contributor.author Псарюк, С.П.
dc.date.accessioned 2024-03-11T08:55:40Z
dc.date.available 2024-03-11T08:55:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Д.С. Мінчев, Р.А. Варбанець, В.І. Залож, М.С. Агєєв, С.П. Псарюк Удосконалення моделі згоряння палива дизельного Двигуна при застосуванні її в цифровому двійнику Розвиток транспорту № 4(19), 2023, С. 108-124. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3254
dc.description.abstract Застосування цифрових двійників є перспективним рішенням для підвищення ефективності роботи суднових енергетичних установок, зокрема їхніх важливих компонентів – суднових двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Цифровий двійник, який реалізується на зовнішньому сервері, або як складова частина локальної системи моніторингу двигуна, використовується для автоматичної обробки даних із сенсорів, які встановлені на двигуні, накопичення статистики, визначення поточного технічного стану двигуна, ефективності його застосування, ідентифікації можливих несправностей і ухвалення рішень щодо змін у програмах експлуатації. Ключовим елементом цифрового двійника є математична модель робочого циклу суднового дизеля. У роботі розглядається окреме питання застосування цифрових двійників, що застосовуються для моніторингу технічного стану та діагностики несправностей суднових двигунів внутрішнього згоряння, а саме проблема синтезу характеристик тепловиділення в циліндрі двигуна. Мета роботи – удосконалення моделі згоряння палива, яка застосовується для синтезу характеристик тепловиділення, завдяки врахуванню змінного середнього діаметра крапель паливного факела протягом процесу впорскування, адже відомо, що на початку та наприкінці процесу впорскування спостерігається погіршення умов розпилювання пального. Результати. У результаті виконання досліджень з’ясований механізм впливу значення середнього діаметра розпилу на взаємопов’язані процеси випаровування та вигоряння палива; показано, що врахування змінного характеру тонкості розпилу протягом процесу впорскування суттєво впливає як на перебіг процесів тепловиділення, так і на утворення шкідливих речовин. Висновки. Отже, урахування змінного значення середнього діаметра крапель палива протягом процесу впорскування дозволяє більш точно відобразити реальні процеси у двигуні, збільшити можливості налаштування й адаптування цифрового двійника. Водночас використання повною мірою отриманих додаткових можливостей моделі потребує оцінки або вимірювання характеристик впорскування палива під час роботи двигуна, вирішення цього завдання становить перспективу майбутніх досліджень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher РОЗВИТОК ТРАНСПОРТУ uk_UA
dc.subject цифровий двійник, модель згоряння, судновий дизельний двигун, діагностика, впорскування пального, моніторинг uk_UA
dc.title УДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ ЗГОРЯННЯ ПАЛИВА ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА ПРИ ЗАСТОСУВАННІ ЇЇ В ЦИФРОВОМУ ДВІЙНИКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис