Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Варбанець, Р.А. | |
dc.contributor.author | Мальчевський, В.П. | |
dc.contributor.author | Кучеренко, Ю.М. | |
dc.contributor.author | Мінчев, Д.С. | |
dc.contributor.author | Кирнац, В.І. | |
dc.contributor.author | Бондаренко, В.І. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:01:17Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:01:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Д-р техн. наук Варбанець Р. А. Кандидати техн. наук Мальчевський В. П., Кучеренко Ю. М., Мінчев Д. С., Кирнац В. І. Аспирант Бондаренко В. І. ДІАГНОСТИКА РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ДВОТАКТНИХ ДВИГУНІВ MAN B&W/ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ УКРАЇНИ, № 1/2022, с.20 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3307 | |
dc.description.abstract | Використання двигунів із двотактним принципом дії на тепловозах в АТ «Укрзалізниця» стимулює розвиток сучасних методів контролю їхнього робочого процесу. Насамперед йдеться про неруйнівні методи контролю в умовах скороченого часу під час реостатних випробовувань двигунів. Використання досвіду діагностики робочого процесу морських та стаціонарних двотактних двигунів, широко поширених на морському флоті, безсумнівно буде корисно і може бути з успіхом застосовано для тепловозних двигунів, оскільки багато завдань і проблем експлуатації двигунів на транспортних засобах є спільними для морських і тепловозних двигунів. Насамперед це робота на нестаціонарних режимах, для яких актуальне застосування аналітичних методів синхронізації даних в альтернативу апаратним методам, а також методів вібродіагностики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.subject | дизелі, робочий процес, моделювання, діагностика, паливна апаратура, клапани газорозподілу | uk_UA |
dc.title | ДІАГНОСТИКА РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ДВОТАКТНИХ ДВИГУНІВ MAN B&W | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |