dc.contributor.author |
Варбанець, Р.А. |
|
dc.contributor.author |
Мальчевський, В.П. |
|
dc.contributor.author |
Кучеренко, Ю.М. |
|
dc.contributor.author |
Мінчев, Д.С. |
|
dc.contributor.author |
Кирнац, В.І. |
|
dc.contributor.author |
Бондаренко, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-12T09:01:17Z |
|
dc.date.available |
2024-03-12T09:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Д-р техн. наук Варбанець Р. А. Кандидати техн. наук Мальчевський В. П., Кучеренко Ю. М., Мінчев Д. С., Кирнац В. І. Аспирант Бондаренко В. І. ДІАГНОСТИКА РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ДВОТАКТНИХ ДВИГУНІВ MAN B&W/ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ УКРАЇНИ, № 1/2022, с.20 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3307 |
|
dc.description.abstract |
Використання двигунів із двотактним принципом дії на тепловозах в АТ «Укрзалізниця» стимулює розвиток сучасних методів контролю їхнього робочого процесу. Насамперед йдеться про неруйнівні методи контролю в умовах скороченого часу під час реостатних випробовувань двигунів. Використання досвіду діагностики робочого процесу морських та стаціонарних двотактних двигунів, широко поширених на морському флоті, безсумнівно буде корисно і може бути з успіхом застосовано для тепловозних двигунів, оскільки багато завдань і проблем експлуатації двигунів на транспортних засобах є спільними для морських і тепловозних двигунів. Насамперед це робота на нестаціонарних режимах, для яких актуальне застосування аналітичних методів синхронізації даних в альтернативу апаратним методам, а також методів вібродіагностики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ УКРАЇНИ |
uk_UA |
dc.subject |
дизелі, робочий процес, моделювання, діагностика, паливна апаратура, клапани газорозподілу |
uk_UA |
dc.title |
ДІАГНОСТИКА РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ДВОТАКТНИХ ДВИГУНІВ MAN B&W |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |