Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | ВАРБАНЕЦЬ, Р.А. | |
dc.contributor.author | МАЛЬЧЕВСЬКИЙ, В.П. | |
dc.contributor.author | Мінчев, Д.С. | |
dc.contributor.author | Залож, В.І. | |
dc.contributor.author | Кирнац, В.І. | |
dc.contributor.author | Александровська, Н.І. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:07:29Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:07:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Р. А. Варбанець, В. П. Мальчевський, Д. С. Мінчев, В. І. Залож, В. І. Кирнац, Н. І. Александровська. Діагностика паливної апаратури, приводу клапанів газорозподілу та форсунок змащення циліндрів сучасних двотактних двигунів. Авіаційно-космічна техніка і технологія, 2022, № 4 спецвипуск 2 (182), С. 92-100. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3309 | |
dc.description.abstract | Застосування вібродатчика разом з датчиком тиску газів у робочому циліндрі розширює можливості діагностики двигунів та компресорів у різних сферах експлуатації: морських дизелів, поршневих компресорів холодильних установок та авіаційних двигунів при їх випробуваннях на спеціальних стендах. Відомо, що експлуатаційні дефекти паливної апаратури високого тиску та механізму газорозподілу виявляються на індикаторних діаграмах P(V), P(deg) робочих циліндрів, змінюючи їх форму та значення основних параметрів робочого процесу: максимального тиску згоряння Pmax, тиску кінця стиснення Pcomp, середнього індикаторного тиску IMEP та інших. Однак відомо також, що деякі дефекти можуть мати однаковий вплив. Наприклад, пізній кут впорскування та знос паливної апаратури практично однаково спотворює індикаторну діаграму та значення параметрів. Причиною зниження компресії в циліндрах та зниження Pcomp можуть бути як знос втулки або поломка кілець, так і нещільність закриття або дефект клапанів газорозподілу. У багатьох випадках вплив дефектів може бути не явним. Існує також велика кількість некритичних дефектів або дефектів на ранніх стадіях, які практично не змінюють основні параметри та форму індикаторних діаграм. Пряме безпосереднє вимірювання тиску впорскування або ходу голки форсунки, а також діаграм переміщення клапанів газорозподілу, як це робиться в умовах дизельної лабораторії морського університету, дозволило б точно визначити та усунути дефекти. Однак, під час експлуатації неможливо проводити безпосередні вимірювання тиску впорскування палива, фаз паливоподачі та газорозподілу морських двигунів, використовуючи існуючі методи, які реалізовані в переносних діагностичних системах. Альтернативою прямим вимірам є застосування вібродатчика. За допомогою вібродатчика на магнітній платформі можна визначити фази підйому та посадки голки форсунки, початку подачі та відсікання палива паливним насосом високого тиску, початок та кінець циркуляції підігрітого важкого палива у паливній системі, фази закриття та, в деяких випадках, відкриття клапанів газорозподілу, частоту та амплітуду коливань при роботі впускних та випускних клапанів поршневого компресора холодильних установок, а також фазу та характер упорскування циліндрового масла. Така інформація може бути отримана безпосередньо під час експлуатації або випробування двигунів та компресорів за допомогою магнітного вібродатчика, що входить до складу сучасних діагностичних систем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | АВІАЦІЙНО-КОСМІЧНА ТЕХНІКА І ТЕХНОЛОГІЯ | uk_UA |
dc.subject | діагностика паливної апаратури; морський дизельний двигун; компресор; газорозподіл;форсунки змащення циліндрів | uk_UA |
dc.title | ДІАГНОСТИКА ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ, ПРИВОДУ КЛАПАНІВ ГАЗОРОЗПОДІЛУ ТА ФОРСУНОК ЗМАЩЕННЯ ЦИЛІНДРІВ СУЧАСНИХ ДВОТАКТНИХ ДВИГУНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |