Одеський Національний Морський Університет

ДІАГНОСТИКА ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ, ПРИВОДУ КЛАПАНІВ ГАЗОРОЗПОДІЛУ ТА ФОРСУНОК ЗМАЩЕННЯ ЦИЛІНДРІВ СУЧАСНИХ ДВОТАКТНИХ ДВИГУНІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author ВАРБАНЕЦЬ, Р.А.
dc.contributor.author МАЛЬЧЕВСЬКИЙ, В.П.
dc.contributor.author Мінчев, Д.С.
dc.contributor.author Залож, В.І.
dc.contributor.author Кирнац, В.І.
dc.contributor.author Александровська, Н.І.
dc.date.accessioned 2024-03-12T09:07:29Z
dc.date.available 2024-03-12T09:07:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Р. А. Варбанець, В. П. Мальчевський, Д. С. Мінчев, В. І. Залож, В. І. Кирнац, Н. І. Александровська. Діагностика паливної апаратури, приводу клапанів газорозподілу та форсунок змащення циліндрів сучасних двотактних двигунів. Авіаційно-космічна техніка і технологія, 2022, № 4 спецвипуск 2 (182), С. 92-100. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3309
dc.description.abstract Застосування вібродатчика разом з датчиком тиску газів у робочому циліндрі розширює можливості діагностики двигунів та компресорів у різних сферах експлуатації: морських дизелів, поршневих компресорів холодильних установок та авіаційних двигунів при їх випробуваннях на спеціальних стендах. Відомо, що експлуатаційні дефекти паливної апаратури високого тиску та механізму газорозподілу виявляються на індикаторних діаграмах P(V), P(deg) робочих циліндрів, змінюючи їх форму та значення основних параметрів робочого процесу: максимального тиску згоряння Pmax, тиску кінця стиснення Pcomp, середнього індикаторного тиску IMEP та інших. Однак відомо також, що деякі дефекти можуть мати однаковий вплив. Наприклад, пізній кут впорскування та знос паливної апаратури практично однаково спотворює індикаторну діаграму та значення параметрів. Причиною зниження компресії в циліндрах та зниження Pcomp можуть бути як знос втулки або поломка кілець, так і нещільність закриття або дефект клапанів газорозподілу. У багатьох випадках вплив дефектів може бути не явним. Існує також велика кількість некритичних дефектів або дефектів на ранніх стадіях, які практично не змінюють основні параметри та форму індикаторних діаграм. Пряме безпосереднє вимірювання тиску впорскування або ходу голки форсунки, а також діаграм переміщення клапанів газорозподілу, як це робиться в умовах дизельної лабораторії морського університету, дозволило б точно визначити та усунути дефекти. Однак, під час експлуатації неможливо проводити безпосередні вимірювання тиску впорскування палива, фаз паливоподачі та газорозподілу морських двигунів, використовуючи існуючі методи, які реалізовані в переносних діагностичних системах. Альтернативою прямим вимірам є застосування вібродатчика. За допомогою вібродатчика на магнітній платформі можна визначити фази підйому та посадки голки форсунки, початку подачі та відсікання палива паливним насосом високого тиску, початок та кінець циркуляції підігрітого важкого палива у паливній системі, фази закриття та, в деяких випадках, відкриття клапанів газорозподілу, частоту та амплітуду коливань при роботі впускних та випускних клапанів поршневого компресора холодильних установок, а також фазу та характер упорскування циліндрового масла. Така інформація може бути отримана безпосередньо під час експлуатації або випробування двигунів та компресорів за допомогою магнітного вібродатчика, що входить до складу сучасних діагностичних систем. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher АВІАЦІЙНО-КОСМІЧНА ТЕХНІКА І ТЕХНОЛОГІЯ uk_UA
dc.subject діагностика паливної апаратури; морський дизельний двигун; компресор; газорозподіл;форсунки змащення циліндрів uk_UA
dc.title ДІАГНОСТИКА ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ, ПРИВОДУ КЛАПАНІВ ГАЗОРОЗПОДІЛУ ТА ФОРСУНОК ЗМАЩЕННЯ ЦИЛІНДРІВ СУЧАСНИХ ДВОТАКТНИХ ДВИГУНІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис