dc.contributor.author |
Стовпець, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Стовпець, В.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-19T11:41:28Z |
|
dc.date.available |
2022-12-19T11:41:28Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Стовпець О.В., Стовпець В.Г. Зв'язок китайської ідентичності з розвитком правової системи Китаю [тези доповіді] // Збірн. наук. праць на Матеріалах ІІ Китайсько-Української академічної конференції "Один Пояс, Один Шлях : інновації в соціальній політиці та прагматична співпраця між Китаєм та Україною" (ОНМУ, Китайська Академія Соціальних Наук, м. Одеса, 14-15 вересня 2018) ОНМУ – Одеса: Вид-во ОНМУ, 2018. – С. 166-168 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/335 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У тезах розглядається трансформація поглядів на управління суспільства та державою, що розпочалась мислителями філософської школи законників періоду Чжаньго (Воюючих царств) в історії «доімперського» Китаю. Детально характеризується вчення найвідомішого ідеолога легізму Шан Яна – ініціатора реформ, завдяки яким в країні було узаконено приватну власність на землю, а також принципи централізації влади і рівність всіх перед законом незалежно від титулів. Основний висновок авторів тез полягає в тому, що правова система сучасного Китаю, як і раніше, не відмовляється від цінностей конфуціанства (юридичні закони – це екстраординарний неприродний засіб вирішення конфліктів), однак сьогодні метафізичними джерелами її розвитку в значній мірі виступають даосизм і буддизм, а практичним орієнтиром – відома модель «соціалізм з китайською специфікою». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ОНМУ |
uk_UA |
dc.subject |
Конфуціанство, легізм, правова система, даос-изм, буддизм, китайська іден-тичність, китайський со-ціалізм |
uk_UA |
dc.title |
Зв'язок китайської ідентичності з розвитком правової системи Китаю |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |