Одеський Національний Морський Університет

Особливості моделювання процесів зміни технічного стану з складовою випадковості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головань, А.І.
dc.date.accessioned 2024-04-02T11:27:50Z
dc.date.available 2024-04-02T11:27:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Головань А.І. Особливості моделювання процесів зміни технічного стану з складовою випадковості // Вісник Одеського національного морського університету: Зб. наук. праць, 2023. No 3 (70). С. 71-83. uk_UA
dc.identifier.other УДК 629.5.078:656.075
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3599
dc.description.abstract В межах сучасних умов експлуатації вантажних суден, особливу актуальність набуває проблема підтримки та оптимізації технічного стану суднових технічних засобів. При цьому, одним з важливих аспектів є врахування випадкових факторів, які можуть впливати на ефективність та надійність суден. Це стає особливо актуальним, коли мова йде про великі вантажні судна, що роблять довгі рейси, де вірогідність випадкових пошкоджень чи відмов є високою. Представлена стаття присвячена дослідженню методів моделювання процесів зміни технічного стану суднових технічних засобів вантажних суден. Важливість теми обумовлена необхідністю прогнозування та планування технічного обслуговування суден, що включає різні складові, зокрема двигуни, корпус, рушій, навігаційне обладнання, енергетичне обладнання, та інше. Розглянуто аналітичні та статистичні методології моделювання, а також враховано випадкові експлуатаційні фактори, що діють в інтервалі між технічним обслуговуванням суднових технічних засобів. У статті визначено, що задачі моделювання процесів зміни технічного стану включають аналіз швидкості зміни технічного стану, яка відо-бражає динаміку змін технічного стану засобів вантажного судна і є важливим індикатором для планування та проведення технічного обслуговування. У статті проведено порівняльний аналіз аналітичних та статистичних методологій моделювання, що використовуються для деталізації закономірностей варіативності технічного стану, формування моделей регулярностей еволюції та акумуляції пошкоджень.Досліджено вплив випадкових експлуатаційних факторів на процеси зміни технічного стану між технічним обслуговуванням суднових технічних засо-бів. Виявлено, що випадкові експлуатаційні фактори можуть охоплювати різні морські умови, навантаження, погодні умови та інші фактори, що впливають на стан судна та його технічних засобів між плановими технічними обслуговуваннями. Результати дослідження можуть бути використані для оптимізації графіка технічного обслуговування, заснованого на реальному стані суднових технічних засобів uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вісник Одеського національного морського університету uk_UA
dc.subject моделювання, технічний стан, вантажні судна, технічне обслуговування, аналітичні моделі, статистичні методології, випадкові експлуа-таційні фактори uk_UA
dc.title Особливості моделювання процесів зміни технічного стану з складовою випадковості uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис