DSpace Repository

Особливості викладання фахових дисциплін для здобувачів вищої освіти морських спеціальностей.

Show simple item record

dc.contributor.author Калініченко, Є.В.
dc.contributor.author Адамчук, М.В.
dc.contributor.author Колєснік, О.В.
dc.contributor.author Саф’ян, О.С.
dc.contributor.author Томчаковський, Г.Г.
dc.date.accessioned 2024-04-08T07:52:39Z
dc.date.available 2024-04-08T07:52:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Калініченко Є.В., Адамчук М.В., Колєснік О.В., Саф’ян О.С., Томчаковський Г.Г. Особливості викладання фахових дисциплін для здобувачів вищої освіти морських спеціальностей. Наукові інновації та передові технології. № 5(19). 2023. С. 494-499. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3644
dc.description.abstract Стаття присвячена огляду особливостей викладання фахових дисциплін для здобувачів вищої освіти морських спеціальностей, а саме – специфіки співвідношення дисциплін фахової та загальної підготовки та способів підвищення рівня мотивації здобувачів. Під фаховою підготовкою розуміємо це комплекс загально-професійних та спеціалізовано-професійних знань та умінь, а також практичний досвід, що дозволяють фахівцеві проектувати, прогнозувати, аргументувати та аналізувати свою діяльність в обраній сфері та забезпечують його готовність до зміни виду чи змісту цієї діяльності залежно від конкретних умов. Інтенсивний розвиток науки і техніки, їх глобалізація та інтеграція, ускладнення характеру та структури професійної діяльності в умовах постійного вдосконалення науково-технічної сфери, розвиток нових технологій, що передбачають високоінтелектуальну працю, вимагають від фахівця великих знань як у професійній галузі, так і в усіх інших галузях. Найпоширенішою помилкою деяких викладачів спеціалізованих дисциплін є переконання, що їх засвоєння забезпечить достатній рівень професійної підготовки. Без певного комплексу знань та умінь, сформованих у процесі вивчення дисциплін різних циклів підготовки, людина не зможе відбутися як професіонал. При цьому особливо слід зазначити, що вузькопрофесійні знання та вміння перебувають у діалектичному зв'язку із загальнонауковими та загалом утворюють єдину систему, яка розвивається та удосконалюється у процесі підготовки фахівця. Тому ефективність професійної підготовки може бути забезпечена лише за умов повноти змісту та інтегрованості різних галузей знання та видів навчальної діяльності, що відповідають вимогам до кваліфікаційної характеристики спеціаліста. Важливим аспектом сучасного викладання в умовах пандемії, а згодом воєнного стану є роль та засоби дистанційної роботи здобувачів вищої освіти. Однією із центральних проблем сучасної вищої школи без перебільшення можна назвати формування навчальної мотивації здобувачів освіти. Її актуальність визначена самою навчальною діяльністю, оновленням змісту навчання, формуванням у студентів прийомів самостійного набуття знань, розвитку активності. Рівень мотивації здобувачів освіти, що знаходить своє відображення у нерівнозначному ставленні здобувачів до дисциплін загальної та професійної підготовки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Наукові інновації та передові технології uk_UA
dc.subject професійна підготовка, фахова дисципліна, мотивація, морська спеціальність uk_UA
dc.title Особливості викладання фахових дисциплін для здобувачів вищої освіти морських спеціальностей. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account