dc.contributor.author |
Солодовніков, В. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-11T08:02:45Z |
|
dc.date.available |
2024-04-11T08:02:45Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Солодовніков В. Г. Забезпечення технічного стану суднових дизелів шляхом кавітаційної обробки палива. Суднові енергетичні установки, 2020 – № 40, С. 88-94. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3665 |
|
dc.description.abstract |
Завдання підвищення енергоефективності та економічності суднових енергетичних установках (СЕУ) розв’язується не тільки за рахунок зростання циліндрової потужності і зниження питомої витрати палива, але й за рахунок використання в суднових двигунах внутрішнього згоряння (ДВЗ) палив підвищеної в’язкості. Традиційно подібні палива використовувалися в малообертових дизелях (МОД), що характеризуються підвищеним часом, відведеним на впорскування палива в циліндр, його самозаймання та подальше згоряння. На даний час високов’язкі палива використовуються і в (СОД), що мають більш короткі фази сумішоутворення і згоряння. При цьому (через зсув процесу згоряння на лінію розширення) можливе погіршення технічного стану та експлуатаційних характеристик дизеля. Це підвищує актуальність розв’язання завдань щодо забезпечення якісної підготовки палива для подібного класу дизелів |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Суднові енергетичні установки |
uk_UA |
dc.subject |
Дизельні двигуни, енергоефективність, потужність, паливо, згоряння, система змащення |
uk_UA |
dc.title |
Забезпечення технічного стану суднових дизелів шляхом кавітаційної обробки палива |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |