DSpace Repository

Забезпечення технічного стану суднових дизелів шляхом кавітаційної обробки палива

Show simple item record

dc.contributor.author Солодовніков, В. Г.
dc.date.accessioned 2024-04-11T08:02:45Z
dc.date.available 2024-04-11T08:02:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Солодовніков В. Г. Забезпечення технічного стану суднових дизелів шляхом кавітаційної обробки палива. Суднові енергетичні установки, 2020 – № 40, С. 88-94. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3665
dc.description.abstract Завдання підвищення енергоефективності та економічності суднових енергетичних установках (СЕУ) розв’язується не тільки за рахунок зростання циліндрової потужності і зниження питомої витрати палива, але й за рахунок використання в суднових двигунах внутрішнього згоряння (ДВЗ) палив підвищеної в’язкості. Традиційно подібні палива використовувалися в малообертових дизелях (МОД), що характеризуються підвищеним часом, відведеним на впорскування палива в циліндр, його самозаймання та подальше згоряння. На даний час високов’язкі палива використовуються і в (СОД), що мають більш короткі фази сумішоутворення і згоряння. При цьому (через зсув процесу згоряння на лінію розширення) можливе погіршення технічного стану та експлуатаційних характеристик дизеля. Це підвищує актуальність розв’язання завдань щодо забезпечення якісної підготовки палива для подібного класу дизелів uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Суднові енергетичні установки uk_UA
dc.subject Дизельні двигуни, енергоефективність, потужність, паливо, згоряння, система змащення uk_UA
dc.title Забезпечення технічного стану суднових дизелів шляхом кавітаційної обробки палива uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account