DSpace Repository

Маркетинговий стратегічний аналіз агропромислової галузі України у воєнний час.

Show simple item record

dc.contributor.author Леонов, О.О.
dc.contributor.author Афанасьєва, О.К.
dc.contributor.author Леонова, Т.М.
dc.date.accessioned 2024-05-02T06:30:59Z
dc.date.available 2024-05-02T06:30:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Леонов О.О., Афанасьєва О.К., Леонова Т.М. Маркетинговий стратегічний аналіз агропромислової галузі України у воєнний час. Механізм регулювання економіки. 2023. № 2 (100). С. 23–28. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3739
dc.description стаття uk_UA
dc.description.abstract В роботі розглянуто маркетинговий аналіз діяльності українських агропромислових підприємств під час війни, фактори та ризики, що впливають на ефективність їх функціонування як запоруку нормального функціонування вітчизняної економіки, визначення можливих рішень для подолання поточних проблем агровиробників, а також передбаченню стратегічних змін у їх діяльності. Для подолання поточних проблем в коротко - та довгостроковій перспективі запропоновано диверсифікувати діяльність, що дозволить зменшити ризики. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Механізм регулювання економіки uk_UA
dc.subject Маркетинговий аналіз, агропромислове підприємство, логістичні канали, «зерновий коридор», стратегічний розвиток. uk_UA
dc.title Маркетинговий стратегічний аналіз агропромислової галузі України у воєнний час. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account