DSpace Repository

Дослідження впливу експлуатаційних факторів на параметри акумуляторної системи подачі палива CR двигунів RT-FLEX

Show simple item record

dc.contributor.author Половинка, Е.М.
dc.contributor.author Табулинський, І.Н.
dc.date.accessioned 2024-05-09T11:44:24Z
dc.date.available 2024-05-09T11:44:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Половинка Е.М., Табулинський І.Н. Дослідження впливу експлуатаційних факторів на параметри акумуляторної системи подачі палива CR двигунів RT-FLEX // Вісник Одеського національного морського університету: Зб. наук. праць, 2023. № 1 (68). С. 117-134. uk_UA
dc.identifier.other УДК 621.431.74
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3777
dc.description.abstract Наведено результати розрахункового дослідження впливу експлуатаційних факторів на процес подачі палива акумуляторною системою CR двигунів RT-flex. У моделі, використаній при дослідженні паливопостачання в акумуляторній системі, описані процеси, що відбуваються в усіх її основних елементах. В якості акумулятора розглядається джерело постійного тиску. Найбільш детально аналізується робота блоку управління уприскуванням, що визначає процеси в системі високого тиску. Ретельно представлені форсунки, елементи яких повністю відповідають реальній конструкції. Розглянуто зміну основних характеристик упорскування при змінних значеннях температури нагріву палива, його в'язкості, тиску в акумуляторі та тиску підйому голки форсунки. Найсуттєвішим впливом є в'язкість і тиск в акумуляторі. Збільшення в'язкості (зниження температури нагріву) призводить до значного зменшення циклічної подачі палива і зменшення ходу дозувального поршня (ДП) при постійних фазах подачі палива. Циклова подача палива збільшується при температурі від 50 0 С до 90 0 -1100 С з 0,013 до 0,022 кг − у 1,69 рази. Очевидно, що визначальним фактором у цій залежності є хід поршня-дозатора блока управління уприскуванням. Цей показник змінюється близько, збільшуючись у тому ж діапазоні від 7,4 до 10,5-10,8 мм. Додатковою інформацією про хід ДП є швидкість його руху. У прямому (робочому, нагнітаючому) такті вона зростає з підвищенням температури в зазначеному вище діапазоні від 0,135 до 0,244 м/с. Що стосується тиску палива в форсунці, то тут вплив температури незначний. Він зменшується від 610 до 600 бар − менше ніж на 2 % (у співвідношенні 1,016). Ця закономірність свідчить про вирішальний вплив гідравлічного опору елементів тракту високого тиску на тиск розпилювачі. Подібним чином змінюються параметри вприскування зі зниженням тиску в гідроакумуляторі. Одним з робочих параметрів системи подачі палива є тиск відкриття форсунки, який залежить від зусилля пружини. Щоб оцінити вплив тиску підйому голки форсунки, процес впорскування моделювався при різних тисках затягування пружини. Діапазон зміни становив 300-450 бар при номінальному значенні 375 бар. Немає помітного впливу на характеристики ін'єкції. Зміна циклової подачі не перевищує 3,2 %; різниця в ході ДП у межах діапазону становить 2,2 %, а швидкість ДП залишається в межах 1,8 %. Тиск у каналі сопла залишається незмінним uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject акумуляторна система подачі палива CR, експлуатаційні фактори, характеристики вприскування. uk_UA
dc.title Дослідження впливу експлуатаційних факторів на параметри акумуляторної системи подачі палива CR двигунів RT-FLEX uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account