dc.contributor.author |
Пустовіт, О.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-13T11:42:59Z |
|
dc.date.available |
2024-05-13T11:42:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Пустовіт О.Г. Можливості та переваги електронної комерції в підприємницькій діяльності // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2023. No 2 (83). С. 83-94. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 339.16:004.738.5 |
|
dc.identifier.other |
JEL classification: L81, L21, L23, F14, P45 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3800 |
|
dc.description.abstract |
З кожним роком збільшується ступінь комерційного вико-ристання Інтернету, який стає атрибутом ділового життя кожного, хто прагне досягти успіху в бізнесі. Інтенсивний розвиток, входження у нові галузі економіки та види діяльності, розробка нових механізмів і інструментів «електронної комерції» ускладнює фор-мулювання точних та однозначних її переваг, які б відображали всі можливості розвитку на сучасному етапі.Електронна комерція – це специфічна частина електронного бізнесу, яка включає у себе суспільні відносини стосовно купівлі-продажу товарів, послуг та інформації з використанням всіх інструментів, що доступні в мережі Інтернет. Вона з кожним роком розвивається і розширюється як в Україні, так і в усьому світі та набуває нові форми, до яких в швидких темпах необхідно присто-совуватися підприємствам, споживачу, державі, щоб забезпечити міжнародну інтеграцію через ефективну форму товарно-грошових відносин та вибудувати систему електронного врядування.Наявність високоякісного Інтернет-сполучення і вільний доступ до нього забезпечили входження електронної комерції не тільки в роздрібну торгівлю, а й в сферу послуг, фінансового обслуговування та управління. Низька купівельна спроможність змушує споживачашукати, де купити дешевше, що і приводить їх на торгові Інтернет-майданчики. Саме ці фактори забезпечують стабільне зростання обсягів електронної комерції в розрізі останніх років |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
електронний бізнес, електронна комерція, підприємства, інтернет, технології |
uk_UA |
dc.title |
Можливості та переваги електронної комерції в підприємницькій діяльност |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |