DSpace Repository

Можливості та переваги електронної комерції в підприємницькій діяльност

Show simple item record

dc.contributor.author Пустовіт, О.Г.
dc.date.accessioned 2024-05-13T11:42:59Z
dc.date.available 2024-05-13T11:42:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пустовіт О.Г. Можливості та переваги електронної комерції в підприємницькій діяльності // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2023. No 2 (83). С. 83-94. uk_UA
dc.identifier.other УДК 339.16:004.738.5
dc.identifier.other JEL classification: L81, L21, L23, F14, P45
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3800
dc.description.abstract З кожним роком збільшується ступінь комерційного вико-ристання Інтернету, який стає атрибутом ділового життя кожного, хто прагне досягти успіху в бізнесі. Інтенсивний розвиток, входження у нові галузі економіки та види діяльності, розробка нових механізмів і інструментів «електронної комерції» ускладнює фор-мулювання точних та однозначних її переваг, які б відображали всі можливості розвитку на сучасному етапі.Електронна комерція – це специфічна частина електронного бізнесу, яка включає у себе суспільні відносини стосовно купівлі-продажу товарів, послуг та інформації з використанням всіх інструментів, що доступні в мережі Інтернет. Вона з кожним роком розвивається і розширюється як в Україні, так і в усьому світі та набуває нові форми, до яких в швидких темпах необхідно присто-совуватися підприємствам, споживачу, державі, щоб забезпечити міжнародну інтеграцію через ефективну форму товарно-грошових відносин та вибудувати систему електронного врядування.Наявність високоякісного Інтернет-сполучення і вільний доступ до нього забезпечили входження електронної комерції не тільки в роздрібну торгівлю, а й в сферу послуг, фінансового обслуговування та управління. Низька купівельна спроможність змушує споживачашукати, де купити дешевше, що і приводить їх на торгові Інтернет-майданчики. Саме ці фактори забезпечують стабільне зростання обсягів електронної комерції в розрізі останніх років uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject електронний бізнес, електронна комерція, підприємства, інтернет, технології uk_UA
dc.title Можливості та переваги електронної комерції в підприємницькій діяльност uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account