dc.contributor.author |
Корнієць, Т.Є. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-20T11:52:21Z |
|
dc.date.available |
2024-05-20T11:52:21Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Корнієць Т.Є. Визначення технічної політики портового оператора на основі оцінки концентрації вантажопотоків // Вісник Одеського національного морського університету: Зб. наук. праць, 2021. № 3(66). С. 68-83. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 656.615 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3836 |
|
dc.description.abstract |
В даній статті зроблена спроба за допомогою оцінки концентрації вантажопотоків в морських портах українського Причорномор’я обґрунтувати формування технічної політики портових операторів. На прикладі основних
вантажопотоків нафти, чорних металів, зернових та контейнерних вантажів
проведений розрахунок коефіцієнту концентрації та індексу Херфіндаля-Хіршмана. Результати розрахунку показали, що сегмент дослідждуємих вантажопотоків можна охарактеризувати як помірно концентровані за коефіцієнтом концентрації для кожного морського порту. За індексом Херфіндаля-Хірш-мана зернові та контейнерні вантажопотоки визначені за типом висококонцентрованих.
Визначений рівень концентрації може використовуватися портовими операторами при визначенні власної технічної політики. У роботі наведений алгоритм
прийняття управлінського рішення на основі оцінки концентрації вантажопотоків. Також, така оцінка може використовуватись керівниками морських портів
при порівнянні сегменту вантажопотоків в рамках комплексного аналізу ринку
портових послуг та сегменту вантажопотоків в межах аналізу відповідного
морського порту |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
портові потужності, вантажопотік, концентрація, індекс концентрації Херфіндаля-Хіршмана. |
uk_UA |
dc.title |
Визначення технічної політики портового оператора на основі оцінки концентрації вантажопотоків |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |