Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Адамчук, М.В. | |
dc.contributor.author | Андреєвська, Г.М. | |
dc.contributor.author | Федорова, К.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-20T12:20:54Z | |
dc.date.available | 2024-05-20T12:20:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Адамчук М.В., Андреєвська Г.М., Федорова К.Ю. Практика застосування динамічної геометрії GeoGebra в ЗВО при викладанні дисциплін будівельного напрямку // Вісник Одеського національного морського університету: Зб. наук. праць, 2021. № 3(66). С. 60-73. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 69-04 | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3839 | |
dc.description.abstract | Розвиток одного з методів навчання – дистанційного – стає останнім часом стрімким та всеосяжним. Перед викладачами вищих навчальних закладів, особливо технічних спеціальностей, до яких безумовно відносяться і будівельні, виникає складне завдання – як трансформувати навчальний матеріал у сучасні цифрові форми, як зробити процес навчання гнучким, захоплюючим, зручним для студента та викладача. Практика роботи зі спеціальностями будівельного спрямування в Одеському національному морському університеті показала, що одним із рішень є використання інструменту – динамічна геометрія GeoGebra. Програма GeoGebra – це динамічна математична програма для всіх рівнів освіти. У рамках вищих навчальних закладів вона може бути використана в цілій низці загальноосвітніх дисциплін, а також спеціальних дисциплін (теоретична механіка, будівельна механіка, будівельні конструкції, гідрометрії та інженерних дослідженнях тощо) для вирішення класу завдань, де потрібний графо-аналітичний підхід . GeoGebra може бути вбудована в поширену систему дистанційної освіти Moodle як самостійний компонент або використана як тип питання при тестуванні. Програма має великий набір інструментів для виконання різних геометричних побудов і розрахунків: точки, відрізки, лінії, промені, перетину, дотичні, вектора, паралельне перенесення, симетрія, кути, площі і т.п. Крім цього існують елементи для управління завданням та середовищем оточення. У рамках цієї статті розглядається простий приклад графічного завдання (у середовищі GeoGebra) – побудова багатокутника сил визначення зусиль в елементах ферми. Слід зазначити, що цей приклад досить універсальний і може бути перенесений на ряд інших завдань, що вимагають використання векторів. Наприклад, при вирішенні векторної задачі на визначення середньої швидкості течії. Крім графічної побудови, показано ‒ як підготувати завдання з вихідними даними, що динамічно змінюються. Це дозволить уникнути одноманітності під час роботи із завданням. Крім того, представлений підхід для виставлення оцінки в автоматичному режимі. Викладач отримує можливість створити великий набір графо-аналітичних завдань зі зручним інтерфейсом для перевірки робіт, виконаних студентами | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | динамічна геометрія, GeoGebra, графо-аналітичний метод, будівельна механіка, теоретична механіка, дистанційна освіта | uk_UA |
dc.title | Практика застосування динамічної геометрії GeoGebra в ЗВО при викладанні дисциплін будівельного напрямку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |