dc.contributor.author |
Каличева, Н.Є. |
|
dc.contributor.author |
Корінь, М.В. |
|
dc.contributor.author |
Лобанова, Є.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-09T07:34:09Z |
|
dc.date.available |
2024-07-09T07:34:09Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Каличева Н.Є., Корінь М.В., Лобанова Є.В.Формування стратегії розвитку туристичних підприємств у регіоні// Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 4 (84). С. 134-144 |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 338.48 |
|
dc.identifier.other |
JEL L 83, O 18, R 23, L 10 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3963 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні дуже важливим є розробка нових стратегічних проєктів (програм) розвитку регіонів. Це особливо важливо в умовах децентралізації влади та формування нових територіальних громад. Туристична сфера є саме таким напрямом. Стаття присвячена проблемам стратегічного розвитку туристичних підприємств на регіональному рівні для розробки напрямів його подальшого розвитку в територіальних громадах в контексті структурних перетворень економіки. Окреслено основні проблеми туристичної сфери, а саме: низький рівень розвитку туристичної інфраструктури, недостатня пропускна здатність транс-портної інфраструктури, висока вартість проживання та харчування у готельних комплексах, невигідні умови для бізнесу, низький рівень якості наданих турис-тичних послуг, недостатня кількість кваліфікованого персоналу тощо. Зазначено, що формування стратегії розвитку туристсько-рекреаційної діяльності є багатоступеневим процесом, в основі якого знаходяться загальновизнані закономірності, адаптовані до кризових явищ сучасної економіки. Розкрито, що кластерний підхід у туризмі в сучасних умовах конкуренції на світових ринках є важливим інструментом, що дозволяє створювати стабільні конкурентні переваги у регіонах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
туристичні підприємства, територіальні громади, ринок туристичних послуг, стратегія, розвиток, конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.title |
Формування стратегії розвитку туристичних підприємств у регіон |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |