Одеський Національний Морський Університет

Формування стратегії розвитку туристичних підприємств у регіон

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каличева, Н.Є.
dc.contributor.author Корінь, М.В.
dc.contributor.author Лобанова, Є.В.
dc.date.accessioned 2024-07-09T07:34:09Z
dc.date.available 2024-07-09T07:34:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Каличева Н.Є., Корінь М.В., Лобанова Є.В.Формування стратегії розвитку туристичних підприємств у регіоні// Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 4 (84). С. 134-144 uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48
dc.identifier.other JEL L 83, O 18, R 23, L 10
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3963
dc.description.abstract На сьогодні дуже важливим є розробка нових стратегічних проєктів (програм) розвитку регіонів. Це особливо важливо в умовах децентралізації влади та формування нових територіальних громад. Туристична сфера є саме таким напрямом. Стаття присвячена проблемам стратегічного розвитку туристичних підприємств на регіональному рівні для розробки напрямів його подальшого розвитку в територіальних громадах в контексті структурних перетворень економіки. Окреслено основні проблеми туристичної сфери, а саме: низький рівень розвитку туристичної інфраструктури, недостатня пропускна здатність транс-портної інфраструктури, висока вартість проживання та харчування у готельних комплексах, невигідні умови для бізнесу, низький рівень якості наданих турис-тичних послуг, недостатня кількість кваліфікованого персоналу тощо. Зазначено, що формування стратегії розвитку туристсько-рекреаційної діяльності є багатоступеневим процесом, в основі якого знаходяться загальновизнані закономірності, адаптовані до кризових явищ сучасної економіки. Розкрито, що кластерний підхід у туризмі в сучасних умовах конкуренції на світових ринках є важливим інструментом, що дозволяє створювати стабільні конкурентні переваги у регіонах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject туристичні підприємства, територіальні громади, ринок туристичних послуг, стратегія, розвиток, конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Формування стратегії розвитку туристичних підприємств у регіон uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис