Одеський Національний Морський Університет

Особливості розробки рекламних кампаній у туризмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремзіна, Н.А.
dc.date.accessioned 2024-07-09T07:41:59Z
dc.date.available 2024-07-09T07:41:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ремзіна Н.А. Особливості розробки рекламних кампаній у туризмі // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 4 (84). С. 145-156. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48-659.12
dc.identifier.other JEL M30, M37, L83
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3964
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню особливостей розробки та здійснення рекламних кампаній в туристичній галузі. Зазначено, що саме реклама залишається найбільш вагомим та найбільш ефективним засобом комунікаційного впливу в сфері туризму.В своєму дослідженні автор звертає увагу на те, що результативність рекламної кампанії в першу чергу залежить від якості туристичного продукту, його унікальності, відповідності потребам цільової аудиторії та ефективності впливу комунікацій на споживача. Розробка рекламної кампанії є необхідною частиною загального процесу маркетингового просування підприємства і передбачає постійне використання системи заходів. У статті зазначена ієрархія, що є визначальною для планування рекламної кампанії. Маркетингова стратегія формується у відповідності до корпоративної стратегії. В свою чергу рекламна кампанія планується на підставі маркетингової стратегії та з урахуванням особливостей туристичного продукту підприємства.Автором сформований алгоритм розробки рекламних кампаній, який скла-дається з таких етапів: вивчення цільової аудиторії, формулювання мети, визна-чення бюджету, розробка рекламного контенту, вибір каналів та носіїв, а такожаналіз ефективності кампанії. У статті досліджено особливості кожного з етапів алгоритму для туристичної галузі.Автор висловив переконливі аргументи, які підтверджують значущість реклами в туризмі. Зазначено, що ефективна рекламна кампанія сприяє підвищенню обізнаності про туристичні продукти та послуги, що, в свою чергу, може стимулювати попит на подорожі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject реклама, маркетингові комунікації, цільова аудиторія, туристична галузь, туристичний продукт uk_UA
dc.title Особливості розробки рекламних кампаній у туризмі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис