Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пулов, В. К. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-19T11:45:42Z | |
dc.date.available | 2025-03-19T11:45:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пулов В. К. Ефективність використання орендованих балкерів на перевезеннях вантажів з Черноморського регіону. Кваліфікаційна робота магістра. - Одеса: ОНМУ, 2024. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4257 | |
dc.description.abstract | Метою даного дипломного проекту є обґрунтування доцільності імпортування залізної руди з Чорноморського регіону у порівняні з іншими варіантам схем доставки. Україна займає перше місце серед країн, звідки Польща імпортує залізну руду. Південно-Африканська республіка займає 10 місце, а Венесуела є перспективним напрямком імпорту. Тому у проекті розглянуто три можливі схеми імпорту залізної руди до Польщі. За результатами розрахунків дві схеми виявилися потенційно збитковими. Для схеми доставки за напрямком Україна – Польща такий результат характерний через нетипово високі ставки фрахту, на які в тому числі вплинула повномасштабна війна на території України. Схема доставки за напрямком Венесуела – Польща є потенційно збитковою, оскільки доход від фрахтування додаткового вантажу значно менший від загальних витрат. Таким чином, оптимальною є схема доставки за напрямком Південно Африканська республіка – Польща, для якої під час проведення дослідження розраховано економічну ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | схема доставки, залізна руда, фрахтування, руда, Україна, Польща, Південно-Африканська республіка, Венесуела. | uk_UA |
dc.title | Ефективність використання орендованих балкерів на перевезеннях вантажів з Черноморського регіону | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |