dc.contributor.author |
Пулов, В. К. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-19T11:45:42Z |
|
dc.date.available |
2025-03-19T11:45:42Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пулов В. К. Ефективність використання орендованих балкерів на перевезеннях вантажів з Черноморського регіону. Кваліфікаційна робота магістра. - Одеса: ОНМУ, 2024. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4257 |
|
dc.description.abstract |
Метою даного дипломного проекту є обґрунтування доцільності
імпортування залізної руди з Чорноморського регіону у порівняні з іншими
варіантам схем доставки.
Україна займає перше місце серед країн, звідки Польща імпортує залізну
руду. Південно-Африканська республіка займає 10 місце, а Венесуела є
перспективним напрямком імпорту. Тому у проекті розглянуто три можливі
схеми імпорту залізної руди до Польщі.
За результатами розрахунків дві схеми виявилися потенційно збитковими.
Для схеми доставки за напрямком Україна – Польща такий результат
характерний через нетипово високі ставки фрахту, на які в тому числі
вплинула повномасштабна війна на території України. Схема доставки за
напрямком Венесуела – Польща є потенційно збитковою, оскільки доход від
фрахтування додаткового вантажу значно менший від загальних витрат.
Таким чином, оптимальною є схема доставки за напрямком Південно
Африканська республіка – Польща, для якої під час проведення дослідження
розраховано економічну ефективність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
схема доставки, залізна руда, фрахтування, руда, Україна, Польща, Південно-Африканська республіка, Венесуела. |
uk_UA |
dc.title |
Ефективність використання орендованих балкерів на перевезеннях вантажів з Черноморського регіону |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |