dc.contributor.author |
Ярцева, М.М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-25T12:18:28Z |
|
dc.date.available |
2025-03-25T12:18:28Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Ярцева М.М. Обґрунтування ефективності використання балкерів для транспортного забезпечення перевезень залізно-рудної сировини. Кваліфікаційна робота магістра. - Одеса: ОНМУ, 2024. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4285 |
|
dc.description.abstract |
У данній магістерській роботі вирішується питання, який тип суден, взятих
у тайм-чартер, є найвигіднішим для фрахтувальника при перевезенні руди.
Ефективність буде визначатися шляхом порівняння собівартості
перевезення руди на тайм-чартерних судах з собівартістю перевезення на
судах, зафрахтованих по рейсовому чартеру, де в ролі останньої виступає
ставка фрахту.
Проаналізувавши усі розрахункові дані в 3 частині приходимо до висновку
про те, що найвигіднішим для орендаря є використання «кейпсайзів», по
яким собівартість перевезення руди дорівнює 27,30 дол/тонн. Це і є
проектною пропозицією розв’язуваної задачі з вибору роботи суден при
перевезенні руди, та економічна ефективність від освоєння проектного
вантажопотоку в кількості 600000 тонн буде дорівнювати 8 817 680 дол. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
тайм-чартер, фрахтування, судновласник, фрахтувальник, морське перевезення залізно-рудної сировини |
uk_UA |
dc.title |
Обґрунтування ефективності використання балкерів для транспортного забезпечення перевезень залізно-рудної сировини. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |