Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткач, А.А. | |
dc.date.accessioned | 2025-05-08T07:10:17Z | |
dc.date.available | 2025-05-08T07:10:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Ткач А.А. Вплив тривожності на успішність навчання майбутніх судноводіїв. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 61 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4533 | |
dc.description.abstract | Проаналізована у кваліфікаційній роботі інформація свідчить про те, що тривожність – це індивідуально-психологічна особливість, яка складається з підвищеної схильності відчувати занепокоєння у різних життєвих ситуаціях. Основою її є почуття невизначеності та безпорадності. Специфічне почуття неприємного; усвідомлення переживання; відповідні соматичні реакції, що проявляються фізіологічними симптомами – це все є основними ознаками тривожності. Високий рівень тривожності може заважати студентам у навчанні. Адже рівень тривожності впливає на емоційно-вольову сферу діяльності людини, особливо це стосується студентів майбутніх судноводіїв, що тільки починають свою професійну діяльність | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | тривожність, рівні тривожності, навчальна діяльність спеціалісти-судноводії, студенти | uk_UA |
dc.title | Вплив тривожності на успішність навчання майбутніх судноводіїв | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |