dc.contributor.author |
Ткач, А.А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-08T07:10:17Z |
|
dc.date.available |
2025-05-08T07:10:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Ткач А.А. Вплив тривожності на успішність навчання майбутніх судноводіїв. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 61 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4533 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізована у кваліфікаційній роботі інформація свідчить про те, що тривожність – це індивідуально-психологічна особливість, яка складається з підвищеної схильності відчувати занепокоєння у різних життєвих ситуаціях. Основою її є почуття невизначеності та безпорадності. Специфічне почуття неприємного; усвідомлення переживання; відповідні соматичні реакції, що проявляються фізіологічними симптомами – це все є основними ознаками тривожності. Високий рівень тривожності може заважати студентам у навчанні. Адже рівень тривожності впливає на емоційно-вольову сферу діяльності людини, особливо це стосується студентів майбутніх судноводіїв, що тільки починають свою професійну діяльність |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
тривожність, рівні тривожності, навчальна діяльність спеціалісти-судноводії, студенти |
uk_UA |
dc.title |
Вплив тривожності на успішність навчання майбутніх судноводіїв |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |