dc.contributor.author |
Новокрещенова, Катерина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-02T11:14:01Z |
|
dc.date.available |
2023-01-02T11:14:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Новокрещенова К.О. Психологічна готовність до школи як фактор вибору інноваційних технологій навчання в початковій школі: Диплом бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2022. - 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/462 |
|
dc.description |
Кафедра: Практична психологія
Спеціальність: 053. Психологія |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Теоретична модель психологічного аспекту готовності дитини до навчання у школі; методичне забезпечення психологічної готовності до школи ; взаємозв’язок психологічної готовності до школи та особливостей інноваційних технологій навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Психологічна готовность; інновації; адаптація до шкільного навчання. |
uk_UA |
dc.title |
Психологічна готовність до школи як фактор вибору інноваційних технологій навчання в початковій школі. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |