DSpace Repository

Психологічна готовність до школи як фактор вибору інноваційних технологій навчання в початковій школі.

Show simple item record

dc.contributor.author Новокрещенова, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-01-02T11:14:01Z
dc.date.available 2023-01-02T11:14:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Новокрещенова К.О. Психологічна готовність до школи як фактор вибору інноваційних технологій навчання в початковій школі: Диплом бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2022. - 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/462
dc.description Кафедра: Практична психологія Спеціальність: 053. Психологія uk_UA
dc.description.abstract Теоретична модель психологічного аспекту готовності дитини до навчання у школі; методичне забезпечення психологічної готовності до школи ; взаємозв’язок психологічної готовності до школи та особливостей інноваційних технологій навчання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Психологічна готовность; інновації; адаптація до шкільного навчання. uk_UA
dc.title Психологічна готовність до школи як фактор вибору інноваційних технологій навчання в початковій школі. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account