Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена розробці конкурентної стратегії для виходу на міжнародний ринок, використовуючи як приклад ТОВ «Пріста Ойл-Україна». У першому розділі розглянуто основні дефініції, теорії, види та типи конкуренції. Окрему увагу приділено особливостям конкуренції на міжнародному ринку та специфіці конкуренції на ринку морських транспортних послуг. Другий розділ містить детальний аналіз діяльності ТОВ «Пріста Ойл-Україна». Проведено фінансовий аналіз, а також застосовано інструменти SWOT- та TOWS-аналізу. У третьому розділі зосереджено увагу на виборі та обґрунтуванні конкурентної стратегії для ТОВ «Пріста Ойл-Україна» для виходу на міжнародний ринок. Розглянуто різні стратегії виходу, обґрунтовано вибір конкретних підходів та проведено оцінку їх економічної ефективності. Результати дослідження можуть бути корисними для підприємств, які планують розширити свою діяльність на міжнародні ринки та потребують розробки ефективних конкурентних стратегій.