Abstract:
У роботі виконано оцінку вартості бізнесу на прикладі публічної компанії Uber Technologies, Inc. Досліджені методичні засади оцінки вартості бізнесу – вивчені різноманітні методи оцінки, розглянуті основні етапи оцінки, розглянуті чинні міжнародні стандарти оцінки; виконаний аналіз діяльності компанії Uber Technologies, Inc., зокрема, проаналізовані фінансові результати, показники рентабельності, фективності та ліквідності, виконаний аналіз ризиків; оцінена вартість компанії із застосуванням ринкових (порівняльних) методів оцінки бізнесу – методу ринкової капіталізації, мультиплікаторів доходу, прибутку, власного капіталу тощо, а також виконаний аналіз темпів зростання.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні методичних підходів до оцінки вартості бізнесу. Практична цінність дослідження полягає у можливості використання розроблених методичних підходів до оцінки вартості публічних компаній і аналізу мультиплікаторів вартості компанії, власного капіталу, і темпів зростання