Abstract:
У роботі досліджено сутність та значення стратегічного планування на підприємствах; проаналізовано методи зовнішнього та внутрішнього середовища в процесі стратегічного планування; розглянуто інструменти розробки стратегії розвитку підприємства; проведено аналіз фінансових показників діяльності Одеського коньячного заводу «Шустов»; проаналізувати показники ділової активності Одеського коньячного заводу «Шустов»; динаміку та структуру товарообігу Одеського коньячного заводу «Шустов».
Автором узагальнено оцінку економічної ефективності запропонованих стратегічних рішень для обраного підприємства.
Практична цінність дослідження полягає у використанні розроблених прогнозів розвитку ОКЗ «Шустов» та в їх обґрунтуванні.
Дослідження показало, що підприємство має широкі перспективи для свого розвитку. Результати фінансового аналізу демонструють прибутковість діяльності, задовільну ліквідність і рівень рентабельності. Проте виявлено потребу в оновленні стратегічних підходів, активнішому використанні маркетингових інструментів, модернізації виробництва та виході на нові ринки