Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сліпченко, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-07-14T08:46:55Z | |
dc.date.available | 2025-07-14T08:46:55Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Сліпченко Д. В. Проект багатоцільового судна для перевезення генерального вантажу та контейнерів dw=8600 т., швидкість V=16,0 вузл., дальність плавання 6500 миль, питомо-навантажувальний об’єм – 1,85 м3/т. Передбачити конструктивні особливості судна: форма носової кінцевої частини судна – прямий нахилений форштевень. Кваліфікаційна робота бакалавра. Одеса: ОНМУ, 2025. 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4774 | |
dc.description.abstract | Були розглянуті розділ: Проектування судна; Вибір архітектурно-конструктивного типу судна; Попереднє визначення техніко-експлуатаційних характеристик; Визначення основних елементів судна в першому наближенні; Перевірка остійності й удиферентовки судна; Технологія побудови судна; Правила безпеки при проведенні роботи на висоті | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | Багатоцільове судно; генеральний вантаж; проектування | uk_UA |
dc.title | Проект багатоцільового судна для перевезення генерального вантажу та контейнерів dw=8600 т., швидкість V=16,0 вузл., дальність плавання 6500 миль, питомо-навантажувальний об’єм – 1,85 м3/т. Передбачити конструктивні особливості судна: форма носової кінцевої частини судна – прямий нахилений форштевень | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |