Abstract:
У роботі досліджено сутність та визначення диверсифікації, її різновиди, проаналізовано основні теоретичні підходи до диверсифікації, виявлено особливості диверсифікація на морському транспорті; проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «ПРІСТА ОЙЛ-Україна» та визначено основні можливі напрямки диверсифікації для виходу на міжнародний ринок.
Автором узагальнено сучасні стратегії диверсифікації для виходу на міжнародний ринок.
Практична цінність дослідження полягає у можливості використання запропонованих у роботі стратегій диверсифікації для виходу компаній на міжнародний ринок.
Дослідження показало, вибір стратегії диверсифікації для виходу на міжнародний ринок є досить складною задачею та потребує всебічного аналізу підприємства.
Для виходу на міжнародний ринок у роботі рекомендується стратегія концентричної (або вертикальної) диверсифікації, яка передбачає вихід підприємства в нові види діяльності або виробництво нових товарів, які технологічно або маркетингово пов’язані з базовим бізнесом, також проведено оцінку економічної доцільності впровадження запропонованої
стратегії диверсифікації.