Одеський Національний Морський Університет

Модель альтернативної та додаткової комунікації у структурі розвитку емоційного інтелекту дітей із розладами аутистичного спектру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Столяров, Д.М.
dc.date.accessioned 2025-10-20T08:50:02Z
dc.date.available 2025-10-20T08:50:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Столяров Д.М. Модель альтернативної та додаткової комунікації у структурі розвитку емоційного інтелекту дітей із розладами аутистичного спектру Випускна кваліфікаційна робота магістра Спеціальність: 053. «Психологія» Одеса: ОНМУ, 2024 – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/5089
dc.description.abstract Проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що одним з важливіших кроків є формування дієвого алгоритму емоційного відклику на різноманітні ситуації та події, що надасть можливість краще розуміти потреби та бажання дітей із РАС; вибудовувати довірливі взаємини в системі «дорослий-дитина»; реалізовувати принципи соціальоприйнятної поведінки uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject емоційний інтелект, розлади аутистичного спектру, емоційне відреаговування, модель альтернативної комунікації, модель додаткової комунікації uk_UA
dc.title Модель альтернативної та додаткової комунікації у структурі розвитку емоційного інтелекту дітей із розладами аутистичного спектру uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис