| dc.description.abstract |
У бакалаврській дипломній роботі розглянуто питання проєктування і будівництва громадської будівлі — міжвузівського культурно-розважального центру (МКРЦ) в місті Одеса.
Мотивацією до розробки даного проєкту є необхідність створення єдиного простору для комунікації, відпочинку, самореалізації та розвитку студентів кількох вищих навчальних закладів. Такий центр може стати платформою для обміну знаннями, реалізації культурних та освітніх ініціатив, розвитку творчого потенціалу молоді та залучення її до активного громадського життя.
МКРЦ передбачає функціональне зонування приміщень для індивідуальної та колективної роботи (коворкінг, бібліотека), клубної діяльності (гурткові кімнати), проведення масових подій (великий зал, мультимедійні простори), творчої реалізації (майстерні для мистецтва і 3D-друку), а також адміністративне ядро для ефективного управління. Центр покликаний стати місцем натхнення, соціального включення та культурного обміну між студентами різних спеціальностей і навчальних закладів.
У дипломному проєкті детально опрацьовані архітектурно-планувальні та конструктивні рішення, виконано теплотехнічні розрахунки, обґрунтовано вибір будівельних матеріалів, запроєктовано конструкцію монолітної залізобетонної плити перекриття. Передбачено відповідність усім чинним нормам з енергоефективності, пожежної та інклюзивної безпеки.
У проєкті враховано вимоги цивільного захисту населення — у підземному рівні центру запроєктовано найпростіше укриття, яке у мирний час функціонує як підземний паркінг і допоміжна технічна зона. У складі укриття передбачено дизель-генераторну, медичний пост, вбиральні, приміщення для запасу води, вентиляційні камери та виходи евакуації назовні.
У роботі застосовано сучасні будівельні технології та конструкції, що відповідають вимогам раціонального використання простору і ресурсів. Бакалаврська дипломна робота виконана у повному обсязі відповідно до чинних будівельних норм і повною мірою демонструє знання, навички та професійну підготовку, здобуті протягом навчання |
uk_UA |