Abstract:
Дипломна робота присвячена огляду інтелектуальних систем
автоматичного управління судном, що були інтегровані на морські судна,
розкриттю проблем та недоліків, що стосуються класичних авторульових
пристроїв.
У першому розділі розглянуто розвиток авторульових пристроїв з
моменту їх розробки, виконується аналіз статистики надійності суднових
автоматизованих систем та визначаються сучасні стандарти і вимоги до
авторульових пристроїв.
У другому розділі представлено загальні теоретичні відомості, які
стосуються авторульових та нейронних мереж, описано принцип роботи та
налаштування традиційних авторульових.
В останньому розділі розглядається використання математичної моделі
судна для ефективного навчання та тестування штучної нейронної мережі та
розглядається модель авторульового побудованого із використанням
нейронних мереж