Abstract:
Надана нижче магістерська робота передбачає виконання дослідження
випадків загибелі суден світового флоту протягом останнього десятиріччя та
виконання аналізу зв’язку між аварійними випадками та якістю виконання
оцінки ризику суднових операцій.
Структура магістерської роботи складається з:
• Вступу, де надано мета виконаної роботи, її наукове значення та
новизна;
• 1-го Розділу, де виконано дослідження випадків загибелі суден протягом
останнього десятиріччя;
• 2-го Розділу, де надано сучасна процедура виконання оцінки ризику на
суднах світового флоту, відповідно до вимог діючого Циркулярного
листа ІМО № MSC-MEPC.2/Circ.12/Rev.2 від 09 квітня 2018 року;
• 3-го Розділу, де надано існуючий аналіз недоліків під час виконання
оцінки ризику на суднах, а також надано рекомендації по виконанню
змін у проведенні даної оцінки ризиків з обов’язковим врахуванням
факторів «людського елементу»;
• Висновків, де викладено пропозиції щодо виконанню змін у стандартної
процедури виконання оцінки ризику;
• Закінчується робота переліком використаних літературних джерел.
В результаті виконаної роботи надано переконливий висновок о
важливості виконання змін в методиці виконання оцінки ризику, що
дозволить досягнути подальшого зниження стану аварійності суден світового
флоту.
За темою даної роботи автор брав участь у роботі XXXI Міжнародної
конференції, де виступав з докладом за даною темою.