Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Єгоров, А.Г. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-28T10:44:28Z | |
dc.date.available | 2023-03-28T10:44:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Єгоров А.Г. Сучасний стан Європейського річкового пасажирського флоту і круїзів // Вісник ОНМУ. - Одеса: ОНМУ, 2021. - Вип. №1(64). - С. 34-59. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 629.5.01 | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1148 | |
dc.description.abstract | Виконано дослідження європейського ринку річкових круїзів, проаналізовано флот річкових круїзних пасажирських суден. Європейському річковому круїзному ринку властиве чітко виражене зростання. З 2013 року відбувається збільшення числа круїзів, перш за все, за рахунок американських туристів. У 2018 році на річкових круїзних пасажирських суднах (РКПС) було перевезено 1,64 млн. пасажирів, на 14,6 % більше, ніж роком раніше. Значно збільшився попит на європейські круїзи у туристів з Азії, Росії, Скандинавії і Східної Європи, Великобританії та Ірландії. Змінюється вікова структура пасажирів і підвищується попит на дорогі круїзи. Більше половини всього пасажиропотоку на європейських внутрішніх водних шляхах (ВВШ) доводиться на Швейцарію, Німеччину і Францію. Практично половина всіх європейських РКПС (43 % або 153 од.) працює під швейцарським прапором. 70 % всього європейського флоту (253 судна) зосереджено в системі Дунай-Майн-Рейн. У минулому році було здано 20 суден, за попередніми оцінками в цьому році буде запущено в роботу також не менше 20 суден. Пік будівництва був в 2014 році (31 судно за рік). У 2019 році було здано перше на європейських ВВШ трьохпалубне 196 пасажирське РКПС «AmaMagna» круїзної компанії «AmaWaterways» з габаритною довжиною 135,0 м, шириною 22 м. У 2021 році буде здано перше європейське чотирьохпалубне РКПС «A-ROSA E-motion» на електрорусі для круїзної компанії «A-ROSA», розраховане на 280 пасажирів. Довжина судна 135,0 м, ширина – 17,7 м, осадка – 1,7 м. Продовжує розвиватися напрямок диверсифікації європейських річкових круїзів. З'явилися річкові круїзи з короткостроковими виходами на морські ділянки. Проаналізовано також групу невеликих європейських РКПС пасажиромісткістю 10-40 осіб (європейські оператори називають їх «баржами-готелями»). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | Європейський ринок, річка, пасажирське судно, круїз, структура, аналіз. | uk_UA |
dc.title | Сучасний стан Європейського річкового пасажирського флоту і круїзів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |