Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Єгоров, Г.В. | |
dc.contributor.author | Ільницький, І.А. | |
dc.contributor.author | Єгоров, О.Г. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-28T11:03:21Z | |
dc.date.available | 2023-03-28T11:03:21Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Єгоров Г.В., Ільницький І.А., Єгоров О.Г. Обґрунтування обліку пасажирських автомобільнозалізничних поромів для Каспійського моря // Вісник ОНМУ. - Одеса: ОНМУ, 2021. - Вип. №1 (64). - С.7-33. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 629.5 Е30 | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1150 | |
dc.description.abstract | Виконано аналіз необхідності створення нових вантажопасажирських поромів для Каспійського моря. Вантажна база для суден каспійського регіону визначається особливим географічним транзитним становищем великого озера-моря і потребами прикаспійських країн – Азербайджану, Росії, Казахстану, Ірану, Туркменістану та деяких сусідніх країн – Грузії, Вірменії, Туреччини, Узбекистану, а також Індії, Афганістану, Пакистану. Обґрунтовано концепт і визначені основні характеристики нового вантажопасажирського порома. Переваги нового порома проекту CNF18C в порівнянні з існуючими: загальна місткість по з/д вагонах габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм – 56 вагонів (на існуючих не більше 54); рейки втоплені в палубу; відкрита вантажна палуба прискорює і полегшує процес вантажно-розвантажувальних робіт, а також її наявність позитивно позначається на безпеці мореплавання; наявність бортової рампи для завантаження-розвантаження автотехніки на причали дозволяє працювати не тільки на звичні залізничні причали, а й на звичайні суховантажні причали достатньої довжини; висота трюму (5400 мм) дозволяє перевозити високі вагони в трюмі (на існуючих поромах висота трюму 5000 мм); довжина ліфта 25000 мм дозволяє здійснювати завантаження / розвантаження з/д составів і накатних вантажів загальною в/п 188 т з головної палуби на нижню палубу по двох коліях, включаючи платформи типу 11-935А довжиною 19620 мм з 3-ма 20-футовими контейнерами (на існуючих поромах довжина ліфту 14540 мм, в/п 170 т); на судні є місця для розміщення і перевезення 100 пасажирів. Перевезення пасажирів одночасно з перевезенням небезпечних вантажів передбачається відповідно до умов перевезення небезпечних вантажів | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | Каспійське море, пором, вантажна база, основні характеристики, проектування, економіка | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування обліку пасажирських автомобільнозалізничних поромів для Каспійського моря | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |