Короткий опис (реферат):
Виконано аналіз необхідності створення нових вантажопасажирських поромів для Каспійського моря.
Вантажна база для суден каспійського регіону визначається
особливим географічним транзитним становищем великого озера-моря
і потребами прикаспійських країн – Азербайджану, Росії, Казахстану,
Ірану, Туркменістану та деяких сусідніх країн – Грузії, Вірменії, Туреччини, Узбекистану, а також Індії, Афганістану, Пакистану.
Обґрунтовано концепт і визначені основні характеристики
нового вантажопасажирського порома. Переваги нового порома проекту CNF18C в порівнянні з існуючими: загальна місткість по з/д вагонах
габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм – 56 вагонів (на
існуючих не більше 54); рейки втоплені в палубу; відкрита вантажна
палуба прискорює і полегшує процес вантажно-розвантажувальних
робіт, а також її наявність позитивно позначається на безпеці мореплавання; наявність бортової рампи для завантаження-розвантаження
автотехніки на причали дозволяє працювати не тільки на звичні залізничні причали, а й на звичайні суховантажні причали достатньої довжини; висота трюму (5400 мм) дозволяє перевозити високі вагони в
трюмі (на існуючих поромах висота трюму 5000 мм); довжина ліфта
25000 мм дозволяє здійснювати завантаження / розвантаження з/д
составів і накатних вантажів загальною в/п 188 т з головної палуби на
нижню палубу по двох коліях, включаючи платформи типу 11-935А
довжиною 19620 мм з 3-ма 20-футовими контейнерами (на існуючих
поромах довжина ліфту 14540 мм, в/п 170 т); на судні є місця для
розміщення і перевезення 100 пасажирів. Перевезення пасажирів одночасно з перевезенням небезпечних вантажів передбачається відповідно
до умов перевезення небезпечних вантажів