Abstract:
Стаття присвячена теоретичнім основам сервісології на підприємствах готельно-ресторанної справи, як науки розвитку економіки та
управління у сфері сервісу. Об'єкт статті − сфера сервісу як структурний
елемент сучасної глобальної економіки. Метою цієї статті є розвиток сервісології
на підприємствах готельно-ресторанної справи, як наукової основи розвитку
сфери сервісу в сучасній економіці країни.
Наукова новизна статті полягає в тому, що формуються положення сервісології на підприємствах готельно-ресторанної справи, як наукової основи сфери
сервісу. Досліджуються та формуються теоретичні основи розвитку економіки
та управління у сфері сервісу на підприємствах готельно-ресторанної справи в
умовах глобалізації ринку послуг, розвитком сервісних та інформаційних технологій та комунікацій, які може бути використані для аналізу конкурентоспроможності послуг на підприємствах готельно-ресторанної справи.
В інтеграції видами послуг, таких як туризм, готельна, музейна справа
(та інші) ресторанний сервіс може підвищувати якість та привабливість таких
послуг за рахунок створення синергетичного ефекту від отримання пізнавального,
культурного та харчового задоволення.
Предметом готельно-ресторанної справи сервісології можна назвати систему економічних, управлінських, організаційних, фінансових, соціальних відносин,
які виникають у процесі просування, виробництва та споживання готельно-ресторанних послуг.
Суб'єктами сфери готельно-ресторанних послуг є виробники, споживачі,
замовники, посередники (фізичні та юридичні особи), що беруть участь у процесі
соціально-економічних відносин у сфері виробництва та споживання готельноресторанних послуг.