DSpace Repository

Теоретичні основи сервісу на підприємстві готельно-ресторанної справи

Show simple item record

dc.contributor.author Однолько, В.О.
dc.date.accessioned 2023-04-12T11:01:38Z
dc.date.available 2023-04-12T11:01:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Однолько В.О. Теоретичні основи сервісу на підприємстві готельно-ресторанної справи // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2022. № 4 (81). С. 112-123. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.488.2
dc.identifier.other JEL D290, L830
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2022-4-112-122
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1191
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретичнім основам сервісології на підприємствах готельно-ресторанної справи, як науки розвитку економіки та управління у сфері сервісу. Об'єкт статті − сфера сервісу як структурний елемент сучасної глобальної економіки. Метою цієї статті є розвиток сервісології на підприємствах готельно-ресторанної справи, як наукової основи розвитку сфери сервісу в сучасній економіці країни. Наукова новизна статті полягає в тому, що формуються положення сервісології на підприємствах готельно-ресторанної справи, як наукової основи сфери сервісу. Досліджуються та формуються теоретичні основи розвитку економіки та управління у сфері сервісу на підприємствах готельно-ресторанної справи в умовах глобалізації ринку послуг, розвитком сервісних та інформаційних технологій та комунікацій, які може бути використані для аналізу конкурентоспроможності послуг на підприємствах готельно-ресторанної справи. В інтеграції видами послуг, таких як туризм, готельна, музейна справа (та інші) ресторанний сервіс може підвищувати якість та привабливість таких послуг за рахунок створення синергетичного ефекту від отримання пізнавального, культурного та харчового задоволення. Предметом готельно-ресторанної справи сервісології можна назвати систему економічних, управлінських, організаційних, фінансових, соціальних відносин, які виникають у процесі просування, виробництва та споживання готельно-ресторанних послуг. Суб'єктами сфери готельно-ресторанних послуг є виробники, споживачі, замовники, посередники (фізичні та юридичні особи), що беруть участь у процесі соціально-економічних відносин у сфері виробництва та споживання готельноресторанних послуг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject сервіс, сервісна діяльність, готельно-ресторанне господарство, ефективність, результативність, раціональне використання. uk_UA
dc.title Теоретичні основи сервісу на підприємстві готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account