DSpace Repository

Узагальнення досвіду з застосування джерел фінансування будівництва суден

Show simple item record

dc.contributor.author Котлубай, О.М.
dc.date.accessioned 2023-04-19T08:46:31Z
dc.date.available 2023-04-19T08:46:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Котлубай О.М. Узагальнення досвіду з застосування джерел фінансування будівництва суден // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2022. № 3 (80). С. 5-15. uk_UA
dc.identifier.other УДК 656.6
dc.identifier.other JEL G20,O16,R49
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2022-3-5-15
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1222
dc.description.abstract У статті подано короткий огляд останніх трансформацій у секторі фінансування розвитку морського транспорту, в якому певне місце відведено прямим інвестиціям та їх посиленню після світового фінансовоекономічного колапсу 2008 року та можливим ризикам їх глобального застосування як інструменту інвестиційної діяльності в судноплавстві. До 2008 року мобілізація фінансування в цьому секторі була не надто складною, оскільки галузь переживала період стійкого зростання за історично високих фрахтових ставок. Багато судноплавних компаній розширювалися і розміщували довгострокові замовлення на будівництво великої кількості нових суден. У 2003- 2008 роках на ринку будівництва нових суден спостерігався бум ‒ сума замовлень досягла 800 мільярдів доларів, причому половина замовлень припала на 2007-2008 роки, коли ціни на судна злетіли до максимальних позначок. Отримати банківський кредит до 80 % від вартості нового судна було неважко, що дозволяло досить точно визначити їх вартість. Більшість нових суден повинні були бути спущені на воду протягом декількох років після фінансової кризи 2008 року. Після 2008 року в результаті низьких темпів зростання світового попиту на товари і надходження на ринок нових будівельних суден, чартерні ставки впали на більшості ринків, що обумовило стрімке падіння вартості суден, і галузь судноплавства потрапила в смугу збитків, неповернення кредитів і банкрутств. У цій ситуації фонди прямих інвестицій видаються надзвичайно важливими для забезпечення зростання сектора та можуть впливати на його розвиток у ряді напрямків, у тому числі в результаті консолідації та вертикальної інтеграції транспортних послуг. Це вимагатиме підвищення ефективності сектору та створення компаній з міцнішою фінансовою позицією uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject інвестиційні трансформації; фінансово-економічна криза; будівництво флоту; Коммандітгезельшафт; фонди прямих інвестицій uk_UA
dc.title Узагальнення досвіду з застосування джерел фінансування будівництва суден uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account