Короткий опис (реферат):
У результаті дослідження встановлено, що важливою частиною
організації системи міжнародних зв’язків підприємств сфери послуг є створення механізму організаційно-економічного забезпечення. Важливим завданням у період поглиблення глобалізації є розробка ефективного економіко-правового механізму, спрямованого на нівелювання проблем, пов’язаних із збільшенням усіх видів ресурсів для забезпе чення зовнішньоекономічної діяльності підприємств сфери послуг. Розглянуто підходи
зовнішньоекономічної діяльності крізь призму економічних функцій підприємства щодо
співпраці з іноземними партнерами на зовнішніх ринках. Встановлено, що важливою
частиною організації системи міжнародних зв’язків підприємств сфери послуг є ство рення організаційно-економічного механізму забезпечення ЗЕД. Цей механізм діє в кон тексті інтеграційних процесів як чинник ефективної діяльності та конкуренто спроможності підприємств сфери послуг на міжнародних ринках. Тому підприємства
сфери послуг слід розглядати як соціально-правову та економічну систему мікрорівня з
її внутрішніми компонентами, які мають як постійні, так і періодичні зовнішні зв’язки
та взаємодії. Охарактеризовано структуру організаційно-економічного механізму зов нішньоекономічної діяльності підприємства та сформовано сукупність структурних
елементів організаційно-економічного механізму підприємства-суб’єкта ЗЕД, що
забезпечують його внутрішнє та зовнішнє середовище, яке ніколи не стабільна зов нішньоекономічна діяльність. Аналізуючи структуру механізму регулювання зовніш ньоекономічної діяльності та господарської діяльності в цілому, видно, що нагальною
потребою на сучасному етапі розвитку економіки є створення оптимально збалансованої системи регулювання, яка дозволить ефективно поєднувати економічні, організаційні, правові та соціально-психологічні форми, методи, засоби регуляції.