dc.contributor.author |
Kurudzhy, Y. |
|
dc.contributor.author |
. Mayorova, I. |
|
dc.contributor.author |
Moskvichenko, I. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T10:45:44Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T10:45:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Kurudzhy Y., I. Mayorova, I. Moskvichenko. Building a model of supply chains duopoly taking into account the marketing and innovative activities of manufacturing enterprises. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2022. №2(3 (116). Р. 15–21. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1250 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовується доцільність додаткових витрат виробничих підприємств на рекламу і досліджується вплив маркетингової активності конкурентів на можливість знаходження рівноважних рішень дуополії. Уважається, що ціни на продукцію є деякими зростаючими функціями від розміру витрат на рекламу. Явний вид цієї залежності може бути визначений у результаті, наприклад, маркетингових досліджень. Знайдено рівноважні рішення дуополії виробничих підприємств за Курно і Стекельбергом, а також оптимальні значення відповідних обсягів рекламних витрат, які максимізують прибутки підприємств. Запропонований підхід може бути використаний для аналізу дуополії ланцюгів поставок різних конфігурацій, а також для вивчення динамічних моделей, у яких виробничий процес розглядається на заданому горизонті планування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies |
uk_UA |
dc.subject |
оптимізація планів виробництва, виробниче підприємство, дуополія, маркетингова активність підприємства, рівновага за Курно і Стекельбергом |
uk_UA |
dc.title |
Building a model of supply chains duopoly taking into account the marketing and innovative activities of manufacturing enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |