Одеський Національний Морський Університет

Особливості застосування бізнес-процесів у готельному господарстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, А.М.
dc.contributor.author Бориславський, І.О.
dc.date.accessioned 2023-04-27T07:55:38Z
dc.date.available 2023-04-27T07:55:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Іванов А.М., Бориславський І.О. Особливості застосування бізнес-процесів у готельному господарстві // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2022. № 3 (80). С. 124-138. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48
dc.identifier.other JEL Z32
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2022-3-124-138
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1267
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості застосування бізнес-процесів у готельному господарстві. З’ясовано, що модель, яка поєднує бізнес-процеси в готельному господарстві, включає три основні процеси – надання послуг проживання, харчування та в залежності від категорії закладу тимчасового проживання ‒ додаткові послуги. Доведено, що бізнес-процеси управління складаються з керівництва, маркетингу та фінансових процесів. Основні бізнес-процеси (проживання, харчування та додаткові послуги (розваги, Wellness, бізнес-послуги тощо) створюють вартість готельної послуги/товару, завдяки чому готель отримує основний прибуток. Підтримуючі бізнес-процеси забезпечують ефективність основних бізнес-процесів. Бізнес-процеси розвитку створюють прибуток у поточній діяльності, але спрямовані на отримання вигод і прибутку у майбутньому, забезпечують розвиток готелю тощо. Виявлені мета, задачі та переваги бізнес-планування в готельному господарстві. Доведено, що для оцінки визначення рівня бізнес-процесів, які мають місце в готельному господарстві держави, доцільним є використання матричного методу, який розраховується на загальних та інтегральних показниках. Застосування цього методу дає змогу не тільки визначити основних лідерів та місце в конкурентній боротьбі, яке оцінюється за критерієм максимуму набраних балів, а й кількісно оцінити відставання від регіону з найкращим рівнем застосування бізнес-процесів. Існуюча методика передбачає використання чотирьох ключових чинників: соціального, клієнтського (туристичного), фінансового й кадрового. За допомогою матричного методу оцінено інтегральний показник бізнес-процесів в готельному господарстві трьох південних регіонів України ‒ Херсонського, Миколаївського та Одеського uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject бізнес-процес, готельне господарство, готель, модель, матричний метод, метод балів uk_UA
dc.title Особливості застосування бізнес-процесів у готельному господарстві uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис