dc.contributor.author |
Наврозова, Ю.О. |
|
dc.contributor.author |
Яницька, А.М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-27T12:34:03Z |
|
dc.date.available |
2023-04-27T12:34:03Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Наврозова Ю.О., Яницька А.М. Про CRM-системи туристичних компаній // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2022. № 2 (79). С. 39-52. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 338.48: 658 |
|
dc.identifier.other |
JEL L83, O30 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2022-2-39-52 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1272 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено необхідність розробки новітнього програмного
забезпечення CRM (Customer Relationship Management) для туристичних агентств. Доведено, що використання розробленої системи (на відміну від існуючих CRM-систем, які для
повного аналізу вимагають використання багатьох інших сторонніх програм) надаватиме
можливість покращення роботи турагентства у всіх напрямках: робота з клієнтами,
продажі, маркетинг та фінанси, та найголовніше – дозволятиме аналізувати ключові
показники та робити точні висновки щодо подальшого розвитку.
Найбільш поширеними CRM-системами для українських туристичних агентств є
TourControl, САМО-турагент та вітчизняна система МоїТуристи.
Основним критерієм оцінки при виборі системи розробки є її вартість. Вартість
впровадження системи складається не тільки з вартості ліцензії та заробітної плати
програміста, існують ще й додаткові витрати (вартість програмного забезпечення,
налаштування системи, встановлення системи, дослідна експлуатація системи). Найнижча сукупна вартість у порівнянні з іншими забезпечується CRM Битрикс24.
Впровадження CRM-системи дозволить автоматизувати низку бізнес-процесів,
знизити трудомісткість та витратомісткість бізнес-процеси; підвищити продуктив-ність праці, швидкість і надійність передачі та обробки інформації, ефективність бізнес-процесів та поліпшити відносини з партнерами та клієнтами |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
CRM-системи, бізнес-процеси, відносини з клієнтами, туристичні агентства. |
uk_UA |
dc.title |
Про CRM-системи туристичних компаній |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |