DSpace Repository

Про CRM-системи туристичних компаній

Show simple item record

dc.contributor.author Наврозова, Ю.О.
dc.contributor.author Яницька, А.М.
dc.date.accessioned 2023-04-27T12:34:03Z
dc.date.available 2023-04-27T12:34:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Наврозова Ю.О., Яницька А.М. Про CRM-системи туристичних компаній // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2022. № 2 (79). С. 39-52. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48: 658
dc.identifier.other JEL L83, O30
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2022-2-39-52
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1272
dc.description.abstract У статті досліджено необхідність розробки новітнього програмного забезпечення CRM (Customer Relationship Management) для туристичних агентств. Доведено, що використання розробленої системи (на відміну від існуючих CRM-систем, які для повного аналізу вимагають використання багатьох інших сторонніх програм) надаватиме можливість покращення роботи турагентства у всіх напрямках: робота з клієнтами, продажі, маркетинг та фінанси, та найголовніше – дозволятиме аналізувати ключові показники та робити точні висновки щодо подальшого розвитку. Найбільш поширеними CRM-системами для українських туристичних агентств є TourControl, САМО-турагент та вітчизняна система МоїТуристи. Основним критерієм оцінки при виборі системи розробки є її вартість. Вартість впровадження системи складається не тільки з вартості ліцензії та заробітної плати програміста, існують ще й додаткові витрати (вартість програмного забезпечення, налаштування системи, встановлення системи, дослідна експлуатація системи). Найнижча сукупна вартість у порівнянні з іншими забезпечується CRM Битрикс24. Впровадження CRM-системи дозволить автоматизувати низку бізнес-процесів, знизити трудомісткість та витратомісткість бізнес-процеси; підвищити продуктив-ність праці, швидкість і надійність передачі та обробки інформації, ефективність бізнес-процесів та поліпшити відносини з партнерами та клієнтами uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject CRM-системи, бізнес-процеси, відносини з клієнтами, туристичні агентства. uk_UA
dc.title Про CRM-системи туристичних компаній uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account