Короткий опис (реферат):
Інтеграційні стратегії у системі обслуговування морських вантажопотоків визначають диференціацію темпів розвитку окремих регіональних сегментів глобального ринку морської торгівлі. У цьому відношенні
неоднозначним виявляється характер розвитку торговельного судноплавства в Чорноморському
басейні. Він відрізняється низкою особливостей, що зумовлюють напрями розвитку та характер
конкуренції у формуванні пріоритетів маршрутів обслуговування вантажопотоків світового
поділу праці. Регіон реалізує дві умови зростання
вантажопотоків: розширення участі у зовнішній торгівлі національної економіки та реалізація переваг транзитного потенціалу. Цим визначальною мірою і визначає характер ставлення
окремих країн до оптимізації техніко-економічного рівня флоту та портів.
У системі стратегічного розвитку підсистем національної морської транспортної
індустрії слід розглядати не лише підприємницькі інтереси операторів, а й завдання досягнення транспортної безпеки зовнішньоекономічних відносин на основі вітчизняного транспортного потенціалу флоту та портів.
Ураховується особливість розвитку та
напрямки інтеграційних процесів, що обумовлюють пріоритетні за часом напрямки необхідного
формування потенціалу провізної спроможності
флоту. При цьому прийняті до уваги процеси
реалізації Законів про концесію в торгівельних
портах та розкриття за стандартами ЄС використання транспортного потенціалу Дніпра