DSpace Repository

Soft skills як ключові компетентності персоналу туристичних підприємств та їх розвиток через освітні програми у закладах вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Савельєва, І.В.
dc.date.accessioned 2023-05-17T10:15:46Z
dc.date.available 2023-05-17T10:15:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Савельєва І.В. Soft skills як ключові компетентності персоналу туристичних підприємств та їх розвиток через освітні програми у закладах вищої освіти // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2021. № 3 (76). С. 115-128. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48:378
dc.identifier.other JEL I 20, J 21, L 83
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2021-3-115-128
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1350
dc.description.abstract У статті розглянуті найбільш важливі для випускників ЗВО в сфері туризму та індустрії гостинності навичок, що забезпечують їх конкурентоспроможність на ринку праці. Темпи розвитку практично всіх сфер людської діяльності, а так само поглиблення інтеграції на європейському континенті і в світі в цілому обумовлюють актуальність розробки таких освітніх програм, випускникам яких потрібний мінімальний час для адаптації на робочому місці. Для досягнення цієї мети навчальним закладам, які готують фахівців для індустрії гостинності необхідна інформація про критичні показники в оцінці стейкхолдерами програмних результатів освітньої програми. У процесі дослідження було встановлено критична необхідність оволодіння випускниками «soft skills», найбільш важливими серед яких є лідерство, вміння оперативно вирішувати проблеми, комунікабельність, навички роботи в команді, гнучкість і навички міжособистісного спілкування в мультикультурному, динамічному та багатомовному туристичному середовищі. Порівняльний аналіз ставлення учнів і працюючих менеджерів до важливості soft skills для працевлаштування та подальшого просування по кар'єрних сходах, до можливості оволодіння окремими soft skills в період навчання в університеті і впливу окремих навичок на адаптацію молодого фахівця до динамічних умов роботи в сфері туризму і гостинності показав, що думки цих двох груп розходяться по ряду питань. Це говорить про те, що освітні програми та методи навчання необхідно адаптувати до вимог ринку праці, щоб випускники ЗВО України були конкурентоспроможними як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках праці uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject гнучкі навички, туризм, індустрія гостинності. uk_UA
dc.title Soft skills як ключові компетентності персоналу туристичних підприємств та їх розвиток через освітні програми у закладах вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account