dc.contributor.author |
Пізінцалі, Л.В. |
|
dc.contributor.author |
Шумило, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Александровська, Н.І. |
|
dc.contributor.author |
Россомаха, О.І. |
|
dc.contributor.author |
Россомаха, О.А. |
|
dc.contributor.author |
Пізінцалі, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-18T08:12:31Z |
|
dc.date.available |
2023-05-18T08:12:31Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Пізінцалі Л.В., Шумило О.М., Александровська Н.І., Россомаха О.І., Рабоча Т.В., Пізінцалі В.В., Россомаха О.А. Актуальні питання організації викладання технічних дисциплін в умовах пандемії Covid-19 // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2021. № 4 (77). С. 81-98. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 621 |
|
dc.identifier.other |
JEL B12, I20 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31375/2226-1915-2021-4-81-98 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1358 |
|
dc.description.abstract |
Перехід навчального процесу на дистанційні формати став випробуванням для всієї системи вищої освіти, у тому числі і ОНМУ. При цьому технічні
дисципліни визнані найбільш постраждалими в силу фокусу освоєння практичних навичок і
слабким покриттям навчального плану наявними цифровими рішеннями. Аналізується
реалізація лекційних та практичних занять, а також взаємодія з викладачами. На під ставі особистого досвіду, автори погоджуються з активно обговорюваними у професійній
спільноті поданнями про навчання в умовах карантину, пов'язаного з пандемією COVID-19,
не як про дистанційне, а як про екстрене віддалене, що вимагає відновлення заходів для
компенсації втраченого часу в навчанні, а також вирішення технічних і методичних
проблем |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
COVID-19, вища освіта, студентський досвід, дистанційне навчання, технічні дисципліни. |
uk_UA |
dc.title |
Актуальні питання організації викладання технічних дисциплін в умовах пандемії Covid-19 |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |