DSpace Repository

Мотивація співробітників різних поколінь

Show simple item record

dc.contributor.author Савельєва, І. В.
dc.contributor.author Покора, Я.Ю.
dc.date.accessioned 2023-05-18T10:05:14Z
dc.date.available 2023-05-18T10:05:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Савельєва І. В., Покора Я.Ю. Мотивація співробітників різних поколінь // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2021. № 4 (77). С. 110-123. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48:378
dc.identifier.other JEL M 12
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2021-4-110-123
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1360
dc.description.abstract Cтаття присвячена домінуючим проблемам ХХІ століття, а саме проблемі старіння населення планети та важкості для працівників похилого віку участі у високотехнологічних виробничих процесах, з одного боку, та виходом на ринок праці представників покоління Z, які навпаки не бачили світ без постійного розвитку інноваційних технологій та соціальних мереж, з іншого боку. Старіння населення може перетворитися на один із факторів, що гальмують економічне зростання, якщо виявиться неможливим стримати зниження темпів приросту робочої сили або якщо не докладатиметься більш активних зусиль щодо підвищення продуктивності праці. Оскільки передбачається, що до 2030 року покоління Z буде становити 20-24 % глобальної робочої сили, треба розуміти механізми мотивації талановитої молоді нового покоління, щоб забезпечити підвищення продуктивності підприємства. В роботі проведено аналіз основних класичних мотиваторів та виявлено різницю у ставленні до них між представниками поколінь Y та Z. За допомогою статистичних методів оцінки даних, а саме, з використанням критерію Стьюдента, було встановлено, на які мотиватори слід звернути увагу роботодавцям та менеджерам з персоналу для того, щоб співробітники різних вікових груп працювали продуктивно. Що стосується пошуку місця роботи та робочого процесу, то тут для обох поколінь як першочерговий матеріальний мотиватор виступає грошова винагорода і бонуси. Але, для покоління Z не менше значення мають нематеріальні фактори задоволеності роботою, а саме визнання досягнень, особистісне зростання, чіткі завдання та обов'язки uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject теорія поколінь, покоління Z, мотиватори, механізм мотив uk_UA
dc.title Мотивація співробітників різних поколінь uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account