Abstract:
Нормалізація стану морського транспортного потенціалу в умовах постійних кількісних і структурних змін зумовлює необхідність вирішення тих завдань,
якi постiйно ускладнюються. Нові рішення
повинні враховувати сталість зміни технікоекономічного рівня нового транспортного
флоту і терміналів морських портів. Оптимальність темпів розвитку морського транспорту зумовлюється характером оцінки операторами закономірності формування вантажопотоків в найближчій перспективі. Транспортна індустрія в своєму розвитку фактично не може реалізувати чисто підприємницькі позиції. Це обмежується пріоритетом закономірностей ефективного обслуговування вантажопотоків і наявністю жорстких екстернальних обмежень. Аналогічно
проявляються адміністративні підходи до
вирішення поточних економічних завдань, що
особливо характерно для посилення регуляторних і тарифних рішень для проходу протокою Босфор для судами торгового флоту.
Сукупність підсистем морського транспорту повинна мати точне і правильне
управління як на глобальному рівні, так і всередині підприємства. Об'єктивні та суб'єктивні фактори ускладнюють економічну
позицію судноплавних компаній і обумовлюють завдання оптимізації прийняття відповідних управлінських рішень.