DSpace Repository

Модель оптимального планування виробництва та доставки продукції споживачам з урахуванням витрат підприємства на маркетинг

Show simple item record

dc.contributor.author Постан, М.Я.
dc.contributor.author Куруджи, Ю.В.
dc.date.accessioned 2023-05-23T10:05:57Z
dc.date.available 2023-05-23T10:05:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Постан М.Я., Куруджи Ю.В. Модель оптимального планування виробництва та доставки продукції споживачам з урахуванням витрат підприємства на маркетинг // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2021. № 2 (75). С. 65-76. uk_UA
dc.identifier.other УДК 519.86:658.7
dc.identifier.other JEL M39, O21
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2021-2-65-76
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1376
dc.description.abstract У статті на основі класичної моделі оптимізації плану випуску багатономенклатурної продукції підприємством і обсягів перевезення її кінцевим споживачам розроблена та проаналізована економіко-математична модель спільної оптимізації виробничої програми підприємства, доставки готової продукції споживачам і маркетингової діяльності. Передбачається, що попит на продукцію є деякою зростаючою функцією від розміру витрат на рекламу. Явний вигляд цієї залежності може бути визначений в результаті, наприклад, маркетингових досліджень. Зокрема, вона може мати вигляд лінійної залежності, при цьому очікуваний попит на продукцію без урахування додаткових витрат фірми рекламу вважається відомим. Модель дозволяє визначити виробничий план підприємства-виробника, плани перевезень для транспортних підприємств, а також розміри витрат на рекламу, які максимізують сумарний прибуток підприємства від продажу про-дукції з урахуванням витрат, пов'язаних з виробництвом і доставкою готової продукції від підприємства-виробника в пункти призначення, а також витрат на маркетинг. Запропонований підхід може бути використаний також для вивчення динамічних моделей, в яких виробничий і перевізний процеси розглядаються на заданому горизонті планування з урахуванням коливання ринкового попиту. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject ланцюг поставок, оптимізація планів виробництва та перевезень, попит, маркетингова активність підприємства. uk_UA
dc.title Модель оптимального планування виробництва та доставки продукції споживачам з урахуванням витрат підприємства на маркетинг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account