DSpace Repository

Збалансованість розвитку торговельного судноплавства за умовами симетрії реакції на зміни

Show simple item record

dc.contributor.author Стахов, А.Ю.
dc.date.accessioned 2023-06-02T09:13:40Z
dc.date.available 2023-06-02T09:13:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Стахов А.Ю. Збалансованість розвитку торговельного судноплавства за умовами симетрії реакції на зміни // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2023. № 1 (82). С. 29-38. uk_UA
dc.identifier.other УДК 339.165.4(045)
dc.identifier.other JEL Classification A 21, D 28, O 31, O 32
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2023-1-29-38
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1419
dc.description.abstract Незважаючи на вдосконалення техніко-економічних характеристик суден торговельного флоту зберігаються, а часом і посилюються проблеми утримання збалансованої позиції. Тому поряд із загальними закономірностями позиціонування на ринку морської торгівлі судноплавні компанії розробляють та реалізують пріоритетні підходи за критеріями стійкості обслуговування вантажопотоків. Саме характер формування зовнішньоекономічних відносин визначає особливості розвитку морського транспорту. Вони своєю чергою відбивають реакцію судновласницьких структур, зміну структури вантажопотоків і характер реакції провідних операторів. Збалансованість у системі морської транспортної промисловості має формуватися по оптимальним співвідношенням провізної спроможності і величини вантажопотоків. Але для окремих операторів процес ускладнюється необхідністю врахування характеру дії конкуруючих підсистем. Тому важливим є вироблення відповідного принципу управління інвестиційним процесом на основі обліку можливої симетрії щодо очікуваних змін. Тобто найважливішим принципом управління сталістю розглядається можлива реакція на сукупність зовнішніх змін ринку морської торгівлі. Збалансованість слід розглядати з двох сторін, по-перше, як кінцеву мету економічних відносин, і, з іншого, як стратегію розвитку та вибору менеджерських рішень. При цьому такий стан багатосторонності вирішення цієї проблеми з боку інших учасників ринку морської торгівлі характеризується певними часовими рамками. Саме їх оптимізацію і слід розглядати як оптимальність управління uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject збалансованість, торгове судноплавство, симетрія, ефективність, виробничий потенціал uk_UA
dc.title Збалансованість розвитку торговельного судноплавства за умовами симетрії реакції на зміни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account