Короткий опис (реферат):
У роботі досліджується сезонність туризму, зокрема види
сезонності, методи її вимірювання та значення цього показника в стратегії
розвитку дестинації. Основні типи сезонності, що обговорюються, включають
кліматичну, засновану на подіях та інституціональну сезонність. У роботі
доведено, що підприємствам індустрії гостинності доцільно користуватись
коефіцієнтом та індикатором сезонності, які базуються на показниках
щомісячних індексів сезонності.
Крім того, у статті розглядається вплив сезонності на місцеву економіку,
зайнятість і загальний добробут громади. Залежність багатьох місцевих
підприємств індустрії туризму від сезонних коливань попиту на їх продукти в
поєднанні з циклічним характером сезонних коливань підкреслює необхідність
активного підходу до управління сезонністю.
Сезонність туризму в Одеському регіоні є складною та багатогранною
проблемою, яка потребує комплексного розуміння глибинних причин та
закономірностей. У статті підкреслюється важливість вимірювання та аналізу
сезонності як важливого кроку в розробці ефективних стратегій туризму.
Результати аналізу, що наведений у статті, можуть стати основою для
прийняття рішень, пов’язаних із розподілом ресурсів, маркетингом та розвитком
інфраструктури, що зрештою призведе до стабільного розвитку індустрії
туризму в Одеському регіоні.