Abstract:
У статті розглянута річкова інфраструктура України.
Виходячи з досвіду інших країн, ми можемо зробити висновки, що розвиток
річкового транспорту має великий вплив на економічний ефект держави. Також у
статті визначено переваги річкового транспорту і умови для підвищення
ефективності роботи річкового транспорту і перевезень по річках. Отже для
розвитку перевезень внутрішніми водними транспортом без шкоди навколишньому середовищу і запобіганню техногенних катастроф слід виконати комплекс
заходів по розробці вимог до технічного стану річкових суден, оскільки їх аварії за
своїми наслідками можуть нанести значно більших збитків ніж витрати на
розробку необхідних запобіжних заходів. На даний момент Регістр України має
повний комплект власних Правил класифікації та побудови морських суден, суден
змішаного і внутрішнього плавання і малих суден, а також Керівництв з
технічного нагляду за будівництвом морських суден, виготовленням матеріалів і
виробів. У статті запропоновано доповнити комплект Правил і Керівництв
Регістру судноплавства України Керівництвом по огляду суден змішаного і
внутрішнього плавання. Це дозволить точніше та більш детально визначати види,
обсяги и періодичність огляду річкових суден для запобігання різних катастроф.