Одеський Національний Морський Університет

Інституційні засади взаємодії суб'єктів ринку морського круїзного туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, А.М.
dc.date.accessioned 2023-06-05T09:24:02Z
dc.date.available 2023-06-05T09:24:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Іванов А.М. Інституційні засади взаємодії суб'єктів ринку морського круїзного туризму // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць, 2019. № 3. С. 97-107. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48
dc.identifier.other JEL Z32
dc.identifier.other DOI 10.31375/2226-1915-2019-3-97-107
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1438
dc.description.abstract У статті розглянуті інституційні засади функціонування морського круїзного туризму, який поєднує багатьох учасників ринку. Для ефективного розвитку круїзного туризму слід інтегрувати учасників шляхом упровадження нових організаційно-правових форм бізнесу. Однією з таких форм може бути модель кластеризації, яка б поєднала навколо круїзів різних суб’єктів підприємницької діяльності на основі маркетингової, інвестиційної, організаційно-виробничої та інноваційної діяльності. У процесі формування морського туристичного кластера потрібною є його активна державна підтримка, основним напрямком якої має бути формування та контроль дотримання положень законодавчої бази у сфері регулювання морського круїзного туризму, стимулювання інвестицій, що сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності елементів кластера. Морський туристичний кластер має об’єднати органи державного управління (постійні комісії, комітети, департаменти), морський бізнес (правління, асоціації, керівництва портів) та громадські організації (громадські ради, комітети, окремі організації) тощо. З розвитком морського туристичного кластера мають відбуватися зміни, які приводять до росту конкурентних переваг як окремих підприємств, так і територій і національної економіки в цілому. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject морський туризм, морський круїзний туризм, туристичний кластер, конкурентоспроможність, круїзний бізнес. uk_UA
dc.title Інституційні засади взаємодії суб'єктів ринку морського круїзного туризму uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис